Finalen av Idol 2009

Hejsan!♥


Jag vet att jag har haft jätte dålig uppdaterning på sista tiden,men men.
Idag for jag,Ellie,Moa & Josefine direkt till stan efter skolan.
Vi köpte presenter till Blerina,hon har födelsedags fest imorgon!




                                  P.s Gammal bild på Moa


_____________________________________________________

Just nu sitter jag framför TV & ser på Finalen av Idol.
Jag tycker att Erik ska vinna!


Vem tycker ni ska vinna Idol?


                                                 
                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: ☆Josefine☆

ERIK SÅKLART! <3

calle suger balle ;)

2009-12-11 @ 22:38:50
URL: http://rosabling.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Men Vendela,svikare där! Klart Calle skulle ha vunnit! Allt är ju klart nu,och...suck, du fick ju rätt...as usually

2009-12-11 @ 23:02:14
Postat av: Tobias

Yes bara ett år sedan =) jag har förändrats mycket, och snabbt :D

2009-12-11 @ 23:44:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0