GOD JUL!

                

God Jul på er alla!♥



Jag vaknade för en stund sen och har redan öppnat mina första julklappar.
Vi har som tradition att alltid öppna någon julklapp på Julaftons morgonen.
Jag har fått två linnen som jag ska ha under min korsett,en röd/svart leopard klänning och ett par matta lack leggings.Jag är super duper nöjd!

Snart ska jag äta rostad bröd med laxröra å' gravadlax.
Mjölken är slut så vi får dricka julmust till frukost.Hehe ;P

    

 


                   En fortsatt trevlig Jul!!







Kommentarer
Postat av: Alina

GOD JUL! :)

2009-12-24 @ 14:04:40
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tack så hemskt mycket! Vad rar du är :P Hoppas du har en fantastisk jul! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0