Julaftons kväll!

       

Jag har haft en jätte mysig julaftons kväll,med god mat å' massa fina julklappar.
Jag är jätte nöjd med allt jag har fått!
Och jag tror att dom andra också är nöjda.
Imorgon skriver jag mer om mina julklappar och lägger upp bilder på dom.

Här kommer iallafall bilder från kvällen!



                            Brorsan,Pappa & Jag! ;P
                      Här sitter vi vid julbordet å' myser.
                       Vi väntar på att alla ska komma.       




                                       Julgranen!
                                   Visst är den fin?
                  Det är jag & brorsan som har pyntat den.

  

                                        Julmat!

                 



                Mamma & Pappa!                                         Me!
              Här är vi på väg hem.                                  På väg hem.

 

   
   




Kommentarer
Postat av: Sara

- Detsamma! :)

2009-12-25 @ 00:12:11
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0