Rumpslickare

Halloj♥

Igår,som alla vet var det 1:a Advent.Det betyder Skyltsöndag med Julia & Moa & på kvällen julbord hos mormor & morfar.Mormor hade tagit fram lite tomtar,så man fick julkänslor...Åh,vad jag  längtar...
Och gott var de'!
Vad tycker du är viktigast/godast på julbordet?
Förut tyckte jag "tunga",men nu äter jag det inte alls!
Varför?
En jul för några år sen så hade mormor å' morfar 2 sorters tunga-rentunga och oxtunga (tror jag det var).
Den ena,rentungan, var mkt mörkare än den andra så jag frågade morfar varför...
Han svarade: Jo,för att den här renen har slickat en annan i arslet!!

Ja! Då vet ni varför!

Lite bilder från gårdagen






creddy Pictures, Images and Photos
                           

Kommentarer
Postat av: Miss Momo

sv; Tack ska du ha! : )



Vilken härlig julstämning ni har!

Själv tycker jag inte så mycket om julmat så vi brukar köra med kalkon istället. ^^



Kramar



Miss Momo

2009-11-30 @ 15:11:09
URL: http://missmomo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ''lite'' tomtar sa du?



fast fint var de :)

2009-11-30 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0