Änligen fredag kväll!

                                          Hej heej!

Jag hittade inte skålen,så det vart inga choklad bollar.
Istället blev det frasiga vofflor med grädde och sylt,mums;P




      


_______________________________________________________________



Jag har fått en ursnygg tischa från Kan Dee!
För er som inte har sett den,kommer ett smakprov här;




                             (My heart is not for sale)
       



      Förresten så har Kan Dee en tävling,där man kan vinna ett linne eller en T-shirt!
      Tävlingen hittar ni här!


_________________________________________________________________


Äntligen fredag kväll


Gud vad jag har längtat till ikväll,nu är äntligen slut på veckan (iallafall skolan).
Nu ska jag snart sätta mig ned vid bordet å' äta Tacos med min underbara famij och titta på tv (Idol) tillsammans.
Förhoppningsvis så har dom köpt någon go' efterrätt också!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


     
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0