Dagens Tävling hos Millah <3

Jaha,skam den som ger sig!! Nu ska jag vara med i en tävling till, hos Millah denna gång.Hon har alltid massor av tävlingar,kul! Jag vill helst vinna
         ~ Osis Dust It ~





Idag kunde jag inte vara med nån efter skolan eftersom jag skulle å' träna vid 17.00. Så himla typiskt!
Så när jag kom hem från Ormberget softade jag framför TV'n,msn'ade  å' kollade min pixbox.
Jo...bloggade lite oxå,ofc. Blev lite småsugen på nåt...TJOHOO...i frysen hittade jag...HALLONPAJ! Och tur så hade vi vaniljsås i kylen.
Smaskens!! 

                                        Mmmm






Kommentarer
Postat av: Millah

Vad kul, lycka till :)

Kramar

2009-10-05 @ 20:44:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Larv

Hallonpaj? Spyr

2009-10-10 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0