Guess what?!!

Go' morgon! ♥



Snacka om en god morgon! Fick för en timme sen veta att jag är VECKANS UTVALDA hos Kan Dee!
Hon ska skicka en liten present,så vi får se vad det blir. Spännande






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws




Vet inte riktigt vilken av dom här bilderna det blir,vi får se.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Camilla åkte ur Idol igår kväll,Nicklas skulle fått åka tycker iallafall jag.
Nu kommer nog tjejerna åka ut en efter en...
Jag tycker fortfarande Reza var bäst! Eddie var också bra!

Nu ska jag hjälpa brorsan å' städa hans rum,sen ska jag måla min säng och förbereda för tapetseringen i mitt rum.Ni kommer få' se före och efter bilder,när det är klart!


    

 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hejhej!



Skickade du in bilder till KanDee's mail när du skickade in dessa bilder? Eller vart skickade du?



Fina bilder, GRATTIS :))

2009-10-17 @ 14:12:16
URL: http://rebecco.blogg.se/
Postat av: Ellie

åh så roligt att du blev veckans utvalda!.

Älskar dig Wendi!

2009-10-17 @ 15:34:06
URL: http://missellie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0