Missfoster-Jag

Hej!♥


Usch,fy vad är det som händer med mig??

Som jag berättat tidigare så ska jag "operera" mig i munnen.Det är en tand som växer vågrätt,helt vågrätt som ska tas bort.Det blir i Sunderbyn å' jag ska få narkos å' allt! Fy 17!!!

Inte nog med det...troligast så har jag fått Skolios oxå!! WTF??!!
Hela jag börjar se ut som ett missfoster...Snart ramlar väl håret av oxå!
Mamma ska ta kontakt med skolsystern å' läkaren på måndag,så får vi se/höra vad dom säger.
På nätet står det att man kan som "egenvård" motionera å' vara fysiskt aktiv regelbundet. Okey,jag tränar ju redan 5 dar av 7,ibland mer...Hm,kanske får börja träna 2ggr om dan...

Jaja,nu ska jag "hoppa" in i bastun och samtidigt pröva min nya ansiktsmask -Cupcake från Lush.

Ha en trevlig lördag kväll!!





 

Kommentarer
Postat av: p o u l i n e

stackare :/

2009-10-24 @ 19:34:26
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0