Raggnings/flirt repliker


 
det finns 1000 sett att ragga på,här kommer några av dom.



♥- Är din pappa en tjuv?
- Nej!
- Hur kunde han då stjäla stjärnglitter för att stoppa in det i dina ögon?



♥ Får du inte ont i benen så som du springer runt i mina tankar?



♥ Jag heter [ditt namn]. Men du kan kalla mig älskling.
 


♥ Kolla in etiketten på hans/hennes tröja. När dom sen undrar vad du håller på med
svarar du:
- Måste bara kolla om du kommer från himmlen.



♥ Kan du hjälpa mig att hitta?
- Vart då?
- Till ditt hjärta!



♥ Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan.



♥ Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
 


♥ Du är så söt att jag får hål i tänderna...

 

♥ Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?
 


♥ Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen




Kommentarer
Postat av: bellis

jättebra är dem!

2011-04-14 @ 16:45:19
URL: http://bellisbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0