vad ska jag gööra.!?

                                                 Heej!

Nu är jag hemma,vi skutade skolan efter lunch idag!Så det vart en kort dag på på skolan.
Idag hade vi idrott och SO.På idrotten hade vi DANS,usch inge kul!Vi fick dansa någon jätte flummig dans som hette...? Sen avslutade vi med lite basket,mycket roligare!!!
På SO fick vi fortsätta med frågorna om jorden,jag har gjort veckans mål så det vart igen hemläxa för mig iallfall!

Nu till den absoluta svåraste frågan, vad ska jag gööra.!?
Jag har ingen ide om vad jag ska göra,alla mina kompisar ska typ åka bort..!
Först tänkte jag att jag skulle baka choklad bollar,men vad ska jag göra den i..?En skååål,men jag hittade ingen.
Jag får väl hitta på något sen...




                

          nä,ser det inte gott ut??Jag måste nog försöka hitta bunken/skålen iallafall!  



      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0