Imorgon åker jag!

                                                       Hej på er !

Nu har jag dansat klart för veckan!Vi gjorde några nya steg på koreografin,det gick jätte bra..!
Jag älskar å' dansa,speciellt till Michael Jackson ;p

Nå väl...Jag har just ätit och ska snart börja packa,vi ska äka till lågfjällen(Kiblie) i Gällivare.Vi har stuga där och vi brukar gå dit på hösten.
 Jag åker imorgon,så jag kan tyvärr inte skriva något från och med fredag morgon till på måndag. Men när jag kommer hem,så ska jag lägga ut massor av bilder;D




                             (Ellie & Josefine älskar också jazzdans;P)
            




 
                          

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: du är lätt mkt snyggare :))

2009-09-30 @ 20:04:07
URL: http://rosabling.blogg.se/
Postat av: lilleman

jag har haft den där salen förut:P

2009-10-07 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0