En Galen Natt

Halloj♥

Ledsen att göra er besvikna...
Ja ,jag tänkte på rubriken - En galen natt!
Ni trodde säkert jag skulle komma med lite smaskigt skvaller eller så.
Joo,erkänn!

Sorry folks,det är namnet på filmen jag å' Moa ska se på ikväll.Ska bli kul,det var ett tag sen man var på bio.Först blir det stan å' massor med shopping,sen ska vi äta nånstans...Därefter bion med massor av popcorn,slurp!

Lite kort info:

Phil och Claire Foster är som vilket annat gift par som helst med ett trivsamt liv i förorten. För att hålla lågan vid liv i äktenskapet går de ut på dejt varje torsdag. Men en helt vanlig torsdagskväll vänds deras tillvaro uppochner då de misstas för gangsters och tvingas fly hals över huvud med maffian tätt i hälarna. Det blir en natt de sent ska glömma...


Ett litet PS. Vår dator är inlagd hos ITdoktorn.Så därför blir det svårt med inlägg,likadant med närvaron på Facebook och MSN.Om alla nu undrar var jag håller hus...Förhoppningsvis så blir datorn utskriven i eftermiddag,om inga följdsjukdomar dykt upp!



Kommentarer
Postat av: Lexi

Den filmen verkar bra! :)

2010-04-23 @ 06:55:17
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha, den värkar ju rätt så kul. ;P<3 ha det så bra sötnos!<3

2010-04-23 @ 18:45:45
URL: http://ssannaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0