2 veckors sommarjobb

Oj,oj,oj...jag har inte uppdaterat på närmare en vecka,men jag har en ganska bra orsak till det.Datorn fungerar inte,så jag fick låna mammas nya laptop som vi fick igång idag.

Jag har inte hunnit berätta att jag har sommarjobbat hela veckan,från måndag till fredag och imorgon börjar jag andra å' sista veckan.Det är jobbigt att kliva upp så tidigt som 6.00 varenda morgon och sluta 16.00 på kvällen,men när jag tänker på lönen jag ska få går det rätt så bra.Jag jobbar just nu på pappas jobb(HÖ Allbygg),men dom första två dagarna jobbade jag på doms föråd och det var inte så kul.Jag fick ta bort buskar och sånt...Där jag är nu är det mycket bättre!

KramiZ ♥

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0