Halli-Hallå


                      



Här kommer en del av det jag köpte på stan igår.Tröjorna finns i fler färger ,lite olika tryck bara.
När jag får lönen köper jag nog några till...
                             




                                       
                                




                                                  Gina Tricot 199;-


                        Imorgon ska jag visa vad jag köpte mer...



                                          

Idag har jag inte gjort nå speciellt.Sett på TV å' slöat...
En sväng till tandregleringen inne i stan.Nu ska jag bara vänta på att mina 3 mjölktänder ska lossna så ska jag få tandställning.
Troligast nästa höst...
Just som vi skulle cykla hem kom jag ihåg att Sanna fyller ju år,så då gick vi en sväng på stan och letade nå fint...
Vad jag hittade berättar jag inte nu...(Sanna kan ju läsa)

                                      
                     

                                                        

Kommentarer
Postat av: Ellie

En sån tröja har jag i vit



KRAM<33

2010-08-19 @ 12:20:20
URL: http://missellie.webblogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

snygga tröjor!

2010-08-19 @ 14:26:32
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0