små & stora stjärnor

Hahaha,när jag letade videon till inlägget om Back 2 school så föll jag naturligtvis över denna.
Remember?

 

Nu vet jag att många av er inte riktigt hänger med,men i 3'an eller 4'an så hade vi småstjärnorna på skolan.Jag uppträdde då som Michelle Pfeiffer från Grease2-Cool rider.Vann med mitt nummer...
Sen fick några av oss uppträda på First Camp (ARCUS) den sommaren.(Bilderna är tagna från det uppträdandet)



Herreguu' så man såg ut!!!

Nån gång så kanske jag berättar om när jag sjöng live sista året på Munkeberg ,Ebba Gröns-Staten å' Kapitalet.
Har ännu inte sett videon...Kommer inte å' göra det heller!
Vann då oxå,kors i taket!!
Å' nu pratar vi inte mer om det!

Hur som helst var det roliga tider,uppträdandet,tävlingarna,ja allt.Å' så slapp man korsetten....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den låten är grym!

2010-08-25 @ 21:59:17
URL: http://fiveseconds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0