Go'fortsättning!

Funny Christmas Cards: Pit Stop card


Kommentarer
Postat av: Amanda Alexandersson

Hej tjejen!



Själv hatar jag folk som gör reklam på min blogg haha, men jag tänkte bara att jag kunde ge ett litet tips till dig!



Är du en person som älskar ringar? Det är iallafall jag! men problemet är att oftast när man väl hittar en ring så har man för stora eller smala fingrar. Därför började jag med egendesignade justerbara ringar för ett tag sedan. Nu finns det allt från dubbelringar till diamantringar att välja på. Dessutom utformade för att vem som helst ska kunna ha dem. Så ta och kika in om du får tid och lust! Jag tror faktiskt inte att du kommer ångra dig! :)

2010-12-25 @ 22:36:48
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0