It' sucks!



Suck


Jaha,då var startlistan klar för ikväll.
Jag startar först!! It' sucks!!

Jag som såg fram emot det här,men nu vill jag bara döö!



GO TO PLEASUREYOURPAGE.COM



En positiv sak,mina tights från Modekungen är skickat idag.Såå kanske dom kommer imorgon...Tänkte ta ut en bild från deras hemsida & visa er,men tyvärr verkar dom vara slut nu! Men ni får se dom sen ;)

Istället väntar en liten suprise i ett brunt kuvert,men jag får inte öppna det förrän ,efter pissloppet!


                                      2 sötsaker^^



          


Kommentarer
Postat av: i

Har någon av er tips vad jag kan skriva i mitt 100:e inlägg?

Något speciellt du vill veta?:) Hade verkligen uppskattat tipsen!

2010-01-19 @ 22:37:56
URL: http://mydiaaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0