Stan!

Hej hej!


Idag har det varit fullt på mitt schema.
Först har jag varit i skolan,sedan for jag till stan med Moa,Elin & Blerina.
Och när jag kom hem åt jag och körde styrke träning.

Jag och Elin gick till Gina Tricot  (min favorit butik) och där köpte vi varsin T-shirt,exakt likadana^^
Vi köpte också likadana öronhängen.
Ett par silver ringar.Super snygga! 

Bilder!

                                                           LOVE  

              

                                                       Sötsaker^^

               

                                  Jag                         &                   Moa♥

                 

                                                            ELIN!

              


Visar bilder på min nya T-shirt imorgon!
  
      


Kommentarer
Postat av: elin

haha jag stod bara i en bh-topp

ska kanske köpa den!

2010-01-19 @ 06:52:45
URL: http://haveyou.blogg.se/
Postat av: eliin

hej sötunge<3

får jag ta några bilder från din blogg?? haha du har världens bästa bilder :D



herrå<333333

2010-03-09 @ 03:14:16
URL: http://haveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0