Shake it

Hej svejs!♥


Förlåt för den dåliga uppdateringen,men jag har varit hos Elin nästan hela kvällen.Shake shake!
Det var jätte kul!Vi dansade och snackade,hehe ^^


 
Igår fick jag en fråga;


Anonym
om SUUUUUUUck:
- Varför är det bättre att börja sisst än först?


Vendela svarar;När det är intervall start=(startar med 30 sek mellanrum), så tycker iallafall jag att det är bättre att starta sist än först.För då kan någon ge tider åt mig,tex -Du är 10 sek efter/före den och den!
Och om man startar först så kan konkurentterna få tider på mig.

Det är ganska svårt att förklara,men jag hoppas att ni fattar!




Kommentarer
Postat av: C & E live

ett gammalt svar: ja killar suger iallafall inte

2010-01-29 @ 22:12:59
URL: http://celive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0