Värmeutslag & klösmärken

Finns många som klagar på värmen...
Och det finns många som njuter av den...
Vilken kategori tillhör jag?

Tänk er...ca.27grader varmt.
Vad gör Ni?
Vad har Ni på er?
Jag har på mig ett linne,sen en tjock korsett i hårdplast,sen kanske en T-shirt.
Gissa om det kokar närmast min kropp!!
Nätterna är inte heller roliga...Känns ibland som jag får andningsnöd,och nästan panik!
Huden är full av värmeutslag och klösmärken,"jättekul"!

Jag har längtat såå till sommaren,och nu känns det mesta rätt jobbigt!Men jag har faktiskt fuskat en del,när det varit som varmast...
Ooopps!

OkkiDokki,nu ska jag iallafall ner till stranden mina tjejer-Ellie & Josefine.Man kan ju alltid hoppas att det är lika vamt som i Sollentuna...
   
                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0