HAR ANLÄNT

Hej! ♥

Nu sitter jag hemma hos min faster Marie och Roffe i Sollentuna/Häggvik.Det är deras första gemensamma hus,så  det är första gången vi är här.
Jätte fint inrätt och ett bra område (har jag hört).

Vi kom hit idag eftermiddag från en vecka på NydalaCamping i Umeå.Brorsan var ju på Milan junior camp (Fotbolls läger) där.Det var cirka 180 stycken pojkar å' flickor med.Sista dagen på lägret (igår) var det samling i Elofsson hallen och dom Italienska tränarna delade ut olika "priser" till vissa.
Största och bästa priset var en resa till Milano för han/hon och en förälder.De personerna får också titta på en milan match,samt vara fanbärare in på plan.Efter matchen får dom gå in i omklädningrummet å' träffa bla ronaldinho och resten.

Det var dom som utmärkte sig å' utvecklades.
En kille och en tjej blev utvalda av 180 och gissa vem killen var...jo,MIN BROR.Målvakten själv!Han ska få fara till Milano,Italien.

Bilder kommer in senare.

                                                              KRAMIZ

Kommentarer
Postat av: ☆Josefine☆

Haha, vad coolt att just din brorsa vann! :D

2010-07-19 @ 11:34:09
URL: http://rosabling.blogg.se/
Postat av: Sanna

bor ni i sollentuna ? :O:O:O

Jag bodde ju också där !!

jag kom hem idag/natt kl 03.** nånting. men bor hon i ett rad hus? isåfall vilket nummer ? :D:D

2010-07-19 @ 16:55:46
URL: http://josefineochsanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

gud va roligt att din brorsa van ! :)

av 180 personer, fan va coolt !!<3

2010-07-19 @ 16:59:55
URL: http://josefineochsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0