home sweet home...

Hej hej! ♥

Igår kväll kom vi hem från Stockholm,så idag måste jag packa upp alla saker.Det är det värsta när man har mycket packning.Det brukar ibland ta veckor för mig,men det ska bli klart idag.

Både Umeå å' Stockholms resan har varit jätte rolig.Vi har badat,shoppat å' gjort annat.I onsdags när mamma fyllde år åkte vi pendeltåg in till stan och letade efter en resturang,då träffade vi Ellen å' resten av familjen.Det var ganska otroligt!

   
   

    
          

     
     

Kommentarer
Postat av: ☆Josefine☆

Sv: Jag köpte den på Cubus, det är i jeansleggings kvalité. Det var rea på den, dock vet jag inte om det är så många kvar, såg bara en när jag var där. :( Men det kanske kommer fler? :)

2010-07-23 @ 19:17:35
URL: http://rosabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0