Sommar i stugan

Gääsp...

Nu börjar jag bli trött,så jag ska snart borsta tänderna och krypa till kojs. Först ska jag berätta att jag har varit hos mormor och morfar i deras "sommarstuga" i Lulnäset. Morfar kom å' hämtade mig och brorsan efter vi ätit lunch hemma.
Vi tog en tur med båten,jag,brorsan och morfar. Det blåste ganska mycket,men varmt...Sen blev det fika!


                          Jag dansar ute på ängen.Hehe^^
     

                                               Brorsan
     
     

        God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, men det finns en hel del skor i den storleken... foki har samma!:D och hon har ju många skor:)

2010-06-29 @ 00:02:19
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha nee ja har de bara för alla andra har xD

2010-06-29 @ 09:42:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



Tack så jättemycket på förhand och förlåt för reklamen åså, men man kan rösta en gång per dag och vill så gärna vinna

kram Alexandra

2010-06-30 @ 05:16:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0