Dator problem...

Förlåt förlåt ♥


Idag har det inte blivit ett enda inlägg förräns nu,det beror på datorn.Det har inte gått å' logga in på msn eller gått in på internet på hela dagen,konstigt...
Det var jätte roligt igår.Först var det skola,då fikade vi och såg på film.Sen skolavslutning i mjölkuddskyrkan och lite senare "fest" hos mig.

Nu ska jag lägga ut lite foton från skolavslutningen och imorgon kommer bilder från festen!

 
                                          Elin B,Ellen,Moa å' jag

 

                        Jag å' min fina bukett från mormor och morfar

          

_______________________________________________________________________

Idag for jag,mamma & Gabriel till mormor och morfar i stugan efter Gabriels skolavslutning.Dom bjöd  hemmagjord smörgåstårta  som var jätte,jätte god.Den var också mycket mättande... Jag fick också presenter.
300 kr av Mats (min morbror), en "skogskniv" av morfar och ett presentkort på TeamSportia på 400 kr av mormor.Av pappa fick jag en ny pulsklocka med mer funktioner och av mamma fick jag ju min fina mobil i förskott.

         

 

Kommentarer
Postat av: malin

härligt med skolavslutning! jag slutar inte förrän på tisdag. :(

2010-06-12 @ 13:20:39
URL: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0