Nya löpardojjor!

Oj! Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen,det måste jag ta igen...

Igår for jag och hela familjen på Team Sportia.Jag och brorsan fick varsitt par joggingskor och jag köpte också en ny träningsjacka som matchar mina byxor för presentkortet som jag fick av mormor.
Imorgon ska jag och Moa åka in till stan.Då ska jag kolla på ett par "sommarskor" och ett par träningsshorts.


                                            (Mina skor)
                                                Nike
     

                                         (Brorsans skor)
                                                Adidas
     

                                                (Skillnaden)
                                         Lillebror 42...Jag 36,5

 

           


Kommentarer
Postat av: Sanna

omfg!! HAHA xD <3

2010-06-16 @ 22:30:58
URL: http://josefineochsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0