citering

Artist;Eric Saade      
Låt;Manboy          

Refrängen är fruktansvärt enerverande.Om jag nånsin ser den passera att övergångsställe kommer jag trycka ner gaspedalen och slå på vindrutetorkarna.

Så skrev Markus Larson i Aftonbladet.



Jag säger bara: Oh,yes!!!
Jag håller med till fullo.Han är så dålig.Dom enda som röstar på honom är dom som tycker han är snygg och dom som tycker han är snygg tycker självklart han sjunger bra.Ingen vågar säga att han är dålig,men snygg...För då tror dom att dom andra tjejerna ska "ta" honom.Patetiskt!

Jag tycker inte att han ser så bra ut som ALLA säger och låten får jag mardrömmar av.


Kommentarer
Postat av: Ellie

tyvär så håller jag inte med,jag älskar låten haha<3.Men däremot så tycker jag det är en MARDRÖMM att Anna vann,la voux är till och med bättre...

2010-03-13 @ 22:08:30
URL: http://missellie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0