Studdes & Breakfast

Go'morgon♥

Börjar lite ambitiöst direkt på morgonen,hehe

Ni kanske ha märkt att nitar är väldigt populärt?
Somliga gjorde bort det värsta/mesta för...hm...ca.2år sen.Då var det jättesvårt å' hitta nånting med nitar på,så vi (jag å' mamma) köpte massor av nitar och gjorde egna väskor kläder etc etc. Den tiden är förbi,men jag gillar fortfarande nitar,men med måtta!


                                       Oj,det blev en hel massa...
                           Det mesta är ifrån Chapnlle,dock inte allt!


                 Nä nu ska jag avsluta min frukost,varm choklad,
                 ostmacka,C-vitamin,droppar å' bla bla bla
                 Får inte bli förkyld!

                
                 Min fina mugg som jag fått av Ellie,miss you!



  
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0