Helvetzia

Hm♥

Jaha,då var det alltså sprint idag...Är inte så förtjust i sprint,är inte liksom min grej.Men jag förvånade mig själv & kom med i A finalen,som 4:e tjej av 5.Så då var jag rätt nöjd,hehe.
Men...
Sen gick det åt helvete!
Behöver jag säga mer? Jag kom iväg bra,men sen fegade jag.Och släppte förbi alla!!Usch,blir så arg & besviken på mig själv!!
Efteråt gick jag till bilen & tjurade en stund,tänkte igenom loppet & hela helgens tävlingar.Och insåg att jag nog är rätt nöjd ändå.Idag blev jag 5:a av 10 stycken i sprint! Så bra har det aldrig gått i sprint!
Jag gick ut & fortsatte se P16's A-final.Två från klubben var med där...Tyvärr blev det ett magplask för Gustav alldeles vid mål,så han slutade näst sist.Men stort grattis till Maxim.

Nu ska jag i väg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0