Flytta ut

Hello!♥

Haha,när jag lika håller på å' spånar om inredning,egen lägenhet och att flytta ut, så hittade jag vitvaror från Smeg i retro stil,typ 50-tal,
Vem vill inte ha dessa i sitt kök?
Finns visst i flera olika färger,men jag vill nog helst ha i rött...tror jag.
Kylskåpet med liten frys kostar 13495:-
Som hittat!
Hade varit snyggt med vita skåpluckor och dörrknopparna ifrån förra inlägget...





Hittade också en tvättmaskin från Smeg,fanns ingen röd så...rosa fick väl duga!



Allt porslin + servetterna kommer från Åhléns.
Radion m.cd och USB-host anslutning från Onoff 2184:-
Popcornmaskinen hittade jag här för £24.95

Jaja,det är kanske tur att det är ett tag kvar så det kan sparas ihop pengar...*wink wink.

    


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Så mkt fina saker du hittat. Vi har nog lite samma smak du å jag.

2010-05-10 @ 20:32:37
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: moaa

Mysig bloggg. :)

2010-05-10 @ 20:47:45
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0