Monsters Made Me Do It

Go'morgon♥

Tänk att nu när jag får vara utan korsetten,så är nästan problemet större att välja kläder!!
Nu kan jag ju välja helt fritt vad jag vill....Oj oj oj.
Men jag tar gärna chansen att ha jeans eller som idag jeansshorts,eftersom jag annars aldrig kan ha jeans!
Nåja,imorgon är "semestern" slut...Då åker den på igen!
Konstigt,jag hade nästan svårt å' sova utan korsetten...kändes...eh...så...fritt! Hihi.


                           Snabb titt på dagens outfit


•Shorts -Gina Tricot <3   •Linne-Sweden RockShop    •Halsband-Miss Smith


                
                

Kommentarer
Postat av: JNY ©

sv: JAAAA KÖP DOM! MITT BÄSTA FYND PÅ LÄNGE :D supersköna o jag älskar att de är stretch o att dom ''töjer'' sig efter sin egen kroppsform :P dom är riktigt jävla snygga o gråa passar som sagt bra till sommaren ja :)



ååh lyx att ni har Pieces butik :o hoppas du hittar dom ;)

2010-05-19 @ 17:32:21
URL: http://duvethonjny.blogg.se/
Postat av: Jeanette

hej!

Gör det något om jag köper samma linne till Susann?

2010-05-20 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0