Love Beauty

Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

JA!Nu blir det en till tävling hos MILLAH.
Skam den som ger sig,nån gång måste det ju vara min tur....






Jag tävlar hos MILLAH om ett presentkort värde 200:-
Som jag kan shoppa loss för hos Welovebeauty.se - en sida med billig hårvård, både för kvinnor och män!



Jaa,tänk vad man kan önska sig för 200:-
Har varit in på sidan & det är en hel djungel med  produkter!
Fudge serien verkar ju himla spännande...
Bad Head serien -Me like,mmm luktar så gott...
Osis serien skulle jag faktiskt vilja pröva,ryktet säger att den är himla bra!Har bara använt Dust it därifrån,när jag hade min "rufsiga,sängkammarlook",hihi


We Love Beauty


vanilla flowervanilla flowervanilla flower


Vilken är DIN favorit i djungeln av hår produkter?
&
Vilken produkt går direkt i soptunnan?



                                                     Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0