14år & körkort

Hello! ♥
Idag har vi varit på Ungdomsmotagningen med alla tjejer i klassen.
Vi fick bland annat trä på kondomer på "träpenisar".Hahaha!! Och sedan fick vi kondomkörkort och kondomer.Hehe ;P
Matte-provet idag gick bra.Jag skrev på alla uppgifter,men jag får nog minst 4 fel kanske...Vi får se.

Ville bara säga att istället för lägret som nu skulle ha varit i helgen ska jag vara med å' Tävla på lördag i Piteå.Det är klassiskt 3,8 km.Det blir första tävlingen för säsongen,så man får inte ta det på så stort allvar.
Jag åker ju med dom som är ett år äldre då,läskigt!!


 TÄNK OM . . . alla företag skulle tillverka kondomer:

FELI kondomer:  Gör det goda godare

FROSTIES kondomer:  Den väcker tigern i dig

NOKIA kondomer:  Connecting people

OLW kondomer:  För att du älskar det goda

McDONALDS kondomer:  Livet har sina goda stunder

STATOIL kondomer:  Det du behöver när du behöver det

GINSANA kondomer:  Orka mer

GB-GLASS kondomer:  Jag och min Magnum

LORÉAL kondomer:  För det är jag värd

MARABOU kondomer:  Mmmmm....

YOGGI kondomer:  Nya smarriga smaker i fin förpackning

ERICSSON kondomer:  It´s all about communication...

MICROSOFT kondomer:  Where do you want to go today?

AHLGRENS kondomer:  Det enda stället att stoppa dem är i munnen

PRINGLES kondomer:  Once you pop, you can´t stop

BLÅ BAND kondomer:  Smaskens till sista slicken

MER kondomer:  För goda att kolsyras

RED BULL kondomer:  Ger dig vingar






Metallic Text Generator at TextSpace.net


Kommentarer
Postat av: Ninni

hahahahah ! xD

2010-11-24 @ 22:28:44
URL: http://danceelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0