Jag & min skolios




 

Har gjort en ny kategori - Jag & min skolios
När jag höll på å' sätta in de inlägg där jag nämner skoliosen eller korsetten,upptäckte jag att jag inte skrivit så mycké om det.
Varför?
Hm,jag tror att jag vill inte lägga ner den tid och energi på att skriva om min krokiga rygg!
Nu är det så här!
Men jag gillar det inte,inte det minsta!

Visst...
...jag tycker det är intressant å' läsa andras bloggar om deras skolios å' korsetter.
Men...
...jag vill absolut inte bli Vendela-Hon med skolios.
Fast...
...samtidigt är det"kul" att se/läsa att man inte är ensam!
Därför...
...fortsätter jag skriva och skapar denna kategorin,för er som vill läsa.
Och...
...vill du fråga,ge tips,vad som helst-Varsågod!
Det uppskattas!
 

                                         

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

kul att den har fått en egen kategori:D såg det på spotlight haha:D

2010-11-04 @ 19:14:59
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: frida

sv: haha så du har också korsett?

följa varandra på bloglovin? :)

2010-11-04 @ 21:30:05
URL: http://lemien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0