Äntligen fredag!

Orkut Scraps - Good Morning
God morgon allihopa!

Nu är det äntligen fredag.Jag har längtat till denna dag hela veckan
och ni vet säkert varför.Jo,jag ska till G-vare,till snön!
Längtar inte ni också till snön?
Nu är det ju så tråkigt väder.Det är grått,regnigt,halt och trist.
Ibörjan av hösten är det ju fint,men nu.Nä,usch! Jag vill ha snö.

Idag har vi tre lektioner på skolan. 
Först har vi Teknik i 1 tim & 40 min,sedan svenska en tim & 10 min.
Lunch,sen syslöjd i 1tim & 40min. Så vi slutar alltså 14.00.

Klockan 16'00 ska jag å' dansa och när jag kommer hem åker jag och pappa till snön



Kommentarer
Postat av: ☆Josefine☆

Dansa?! Vars ska du dansa?:)

2010-10-22 @ 15:54:28
URL: http://rosabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0