Ang."SAGA"

         

Jo,just dé! Jag har börjat med "Go'Natt Saga"som jag ska försöka komma ihåg att lägga ut innan jag kryper till kojs.
Nu kanske det inte alltid är en saga utan kan vara en dikt ,visa ord,något roligt...Ja,U name it!
Har Du nåt förslag på en söt/hemsk/tänkvärd/rolig saga/historia ge mig en liten vink,så lägger jag ut den!
Har Du redan en på din blogg,länkar jag dig men skriver också av den!
Jaa,hoppas ni kommer att gilla det lilla inslaget...Jag ska försöka att inte göra dom för långa,tycker själv det kan vara jobbigt å' läsa om det blir för mycké!
    Enjoy!

         

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja köp köp köp!

hihi ;)



har du en bra kväll Vendela?

kram

2010-10-06 @ 18:52:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0