Vilken Gårdag!

Go'morgon♥

Oh,what a day yesterday!

Känner mig lite som en vinnare...hehe.
Vi har haft val i klassen.Alla fick gå ihop i grupper eller som jag vara ensam och bilda ett parti.
Och för att göra en lång historia kort så vann mitt lilla parti! Tjohoo!
Sen...
...har vi haft löptest 2000meter.Kom först i mål & persade 10sek!
                         Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com
Kände mig as trött när jag kom hem.Den här veckan har varit riktigt jobbig.
Alla läxor...oh boy!
Orkade iallafall på träningen med LuléGjutaren,stavgång.
Och idag väntar veckan sista prov...suck! Är rädd att det kanske inte går så bra...

Efter skolan blir det stan,måste trimma luggen bla.



              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0