Shopping

Bad♥

Usch,dålig uppdatering av mig-I know!
Men jag har haft fullt upp med en massa läxor & prov...

Idag for iallafall jag och mamma in till stan och shoppade lite.
Är riktigt nöjd med mina köp och jag hittade ett par väldigt snygga skor på Intersport som jag ska köpa på måndag.
Här kommer bilder på det som jag har köpt!




                              Patterned Text Generator at TextSpace.net
                              Blekt svart Hood 199:-
                              ♥
Turkos Hood 199:-
                              ♥ Hudlotion (Peach) 19,50:-



 
                           
Dessa leggings har jag fått köpa av en annan bloggare BlueVelvet.
                1000tack Martina-Älskar dom!!


                                   Patterned Text Generator at TextSpace.net
                ♥Ribbade Leggins,Grå & Svart 149 + 149:-

                              
                          Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Åh vad bra att dom kom fram, och förlåt än en gång för förseningen! Dom klär dig bättre =)

2010-09-17 @ 21:52:35
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0