En dröm


Jag har alltid velat fara utomlands till något varmt land och i sommar kanske det faktiskt händer.
Det skulle vara så otroligt kul och det skulle definitivt vara ett minne för livet!

Jag har pratat om det här länge och nu har vi äntligen börjat komma någonstans.
Hoppas bara att det blir av!!
Jag är till och med beredd på att ge upp mina födelsedagspresenter för en resa till Turkiet.
Det kanske är konstigt att jag är så ivrig,men jag har längtat så länge..!

Jag har drömt dröm efter dröm om att jag ligger på en strand med en glass i min hand ,solen som värmen min kropp och vågorna från det klarblåa vattnet som svalkar mina fötter.

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0