längdskidor



Favoritstil:
Jag gillar både klassiskt och skate lika mycket.

Favoritdistans: Gillar distanslopp bäst,absolut inte sprint.

Favoritföre: -5° och ny pistade spår.
Styrka: Min starka vilja och mina mål.
Svaghet: Har svårt att ta ut mig till max på tävlingar ibland.
Bra vana: Försöker att alltid ha på mig pulsklockan+pulsbältet när jag tränar.I alla fall när den inte är borta,hehe.
Dålig vana: Jag blir nästan alltid känslosam direkt efter målgång och kan lätt börja grina.
Mina framtida mål: Det är att nå så långt som möjligt. Att sikta på toppen och att förhoppningsvis komma dit.Jag vill göra det jag älskar att göra,nämligen åka skidor och att vinna! Jag vill komma med i Svenska skidlandslaget och kunna kämpa om medaljer i OS och med mera. Jag kan och jag vill!Inget kan stoppa mig förutom mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0