Trollkarlens Lärling

 Hello!
När jag kom hem efter skolan tog jag en titt i brevlådan för att se om "Love Film filmerna" hade kommit och det hade dom.Så då satte sig jag och mamma direkt i soffan framför tv;n och såg Trollkarlens lärling.
Den var super bra!Bland de bästa filmerna jag sett faktiskt.

Rekommenderar den varmt!



Balthazar Blake är en nutida trollkarl som har fullt upp med att försvara Manhattan mot mörka krafter.
När en till synes helt vanlig kille visar sig ha dolda talanger,tar Balthazar sin motvilliga elev på en snabbkurs i de magiska konsterna för att göra honom till den perfekta trollkarlslärlingen.
Upplev nervkittlande spänning, fantastisk action och spektakulära specialeffekter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0