Fegis part 2

Nåå...
somliga har visst svårt å' slita sig...




   

anonym nr 2  (din papa)
om Fegis:

Detta börjar bli ironiskt!

STACKARS BARN! herregud,...
Nr 1: Är det din mamma eller pappa som varit med och svarat på förra kommentaren? -JA(tänkte väl det.. nördvarning - "host""host"!)

Nr 2: Svaret är JA din blogg dissar jag totalt, Sorry! Läste inte igenom den utan scrollade bara ned första sidan och redan där fanns det ca.45-50st BEJBIS figurer med blommor, rosetter och blinkande ögon.. HAHAHAHAHAH(Asgarv)! Snälla, du måste skämta?

Nämen nu blev det visst ett Nr 3 också(careBOX): JA mitt namn är faktiskt Fegis! Hur visste du det egentligen? :O

IP: 90.239.121.129



   




Håller faktiskt med-ironiskt!
Är bara glad att du hjälper till att höja min statistik-Tack!
Efter förra kommentaren trodde jag att det var det sista jag skulle höra/läsa från dig...
Men inte...
Du kom tillbaka,gulligt!

Jo,hittade du såå många "bejbis" figurer...Haha,jaa då måste du nog ha kollat igenom hela januari & februari!




Kommentarer
Postat av: anonym nr 90293092039248

Ska vara snäll den här gången när jag svarar på dina 3-årings kommentarer... HAHA(du trodde verkligen på det? OhMyGod!)

Hjälper jag att höja din statestik? Nämen gud så häftigt! Enligt mina beräkningar måste du då ha ca: 3,87 läsare(nåååå)!

Januari och februari? Nej inte än men nu när du säger så är det säkert JÄTTE intressant, ah ha ah ha(Ironiskt garv).

"I am who i am"? åååkey? har du tänkt på att det inte är alla som pratar svenska här i landet? Nehe visste väl det :PppPpPPppP



Men nu är det slut med det roliga(och ja då menar jag SLUT), GOD BAJS! O.o

2011-02-08 @ 12:21:41
Postat av: Sigrid

Men åh fy fasen vad moget då av den anonyma... Den måste inte ha något liv! Jag tycker din blogg är jättebra, och inte som alla bloggar (vilket är positivt)! Jag tycker din blogg är jättefin och unik med alla blinkande "bejbisarna", du fattar!



Keep on going! Och ett tips är att inte svara på den där anonyma kommenteraren, det är ju som ganska lätt att se vem av er två som är mest mogen ;)

2011-02-08 @ 15:55:22
Postat av: Sanna

ojojoj, va moget! allvarligt.. ja sitter faktiskt och garvar nu xD<3

2011-02-12 @ 21:37:10
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0