Dagens dubbeljakt


Jajamen♥
Tog en andra plats i dagens dubbeljakt.Är så klart nöjd,men det kändes lite surt att leda och sen bli omåkt i nedförsbacken...
Har tyvärr inga foton från loppet eftersom mamma valde att filma idag.Kanske måste lära mig att sätta ut video...
Men här har ni några av oss på prisutdelningen!



Ursäkta mina bländande reflexer
eller kan det vara så att det är stjärnan som lyser..?!

Imorgon är det masstart klassiskt,men tyvärr bara 3km.Lite för kort för mig,har nog större fördel på längre sträckor.Men jag ska kämpa för en topp 2 placering!

Nu ska jag koppla av med lite Sims & lördags gott!!


Kommentarer
Postat av: vilma

Grattis! grattis! :D:D:D:D:D

2011-01-22 @ 17:24:47
URL: http://niropyret.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

grattis till silvret! ;D



sv; hehe ne, men jag klarade mig :D pappa kom och hjälpte mig :D

2011-01-23 @ 02:34:00
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0