ånger

Tjabba! ♥
Idag känner jag mig helt frisk,så imorgon ger jag mig ut i träningspåren igen.
Det var väl bara något tillfälligt jag hade.
Passar på att berätta om sommarjobbet jag fått hos pappsen som börjar nästa vecka tror jag..?
Det blir iallafall två veckor,så jag kommer väll få lite pengar.
Egentligen ångrar jag mig nu och vill helst slippa.
Jag menar,det är ju inte så länge kvar så är sommarlovet slut.
Ock dessutom är det tråkigt med massa läskiga människor när inte pappsen är där.
Då hade man iallafall haft någon att prata med.
Jag ska spendera 90 timmar som ensamvarg antagligen sittandes i ett hörn.
Blir nervös bara jag tänker på det.
VARFÖR?!
Kan jag inte göra något annat och tjäna pengar? Någon roligt!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nämen Vendela!

Jag vet då en som inte kommer å' klaga när pengarna hamnar på kontot!

2011-07-27 @ 21:13:38
Postat av: vilma

Klä ut dig till uteliggare, haha! nä men ta med dig musik till sommarjobbet så blir det nog mycket roligare! :D



föresten jag har anmält mig nu till älvsbyn! :D

2011-07-29 @ 17:15:28
URL: http://moaovilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0