tv kväll

Hej!♥
Kom precis hem från ett långpass med pappa och ska strax gå in i duschen.
Men först ska jag ta något snabbt att äta.
Senare ikväll blir det att mysa med familjen och se på Charlies änglar som är kl 21.00 i TV3.



Charlies änglar

21:00 - 23:00

Amerikansk actionkomedi från 2000.
Datageniet Eric Knox har blivit kidnappad vilket kan få katastrofala följder för hans multinationella företag.
De tre ”änglarna” Alex, Nat och Dylan kallas in för att genomföra en riskfylld och vågad räddningsaktion.
 Det står snart klart för dem alla att kidnappningen av Knox bara är början.
Medverkande: Joseph McGinty Nichol (McG), Cameron Diaz (Natalie Cook), Drew Barrymore (Dylan Sanders),
Lucy Liu (Alex Munday), Bill Murray (John Bosley), Tim Curry (Roger Corwin), Sam Rockwell (Eric Knox),
Matt LeBlanc (Jason Gibbons), Kelly Lynch (Vivian Wood)
Produktionsår: 2000


Kommentarer
Postat av: Emmy

Den filmen är jätte bra;)

sv: Jag använder sjukhuslinnena dygnet runt, men jag viker ner axelbanden så att dom inte syns. Kollade på dom där linnena, tror att jag ska prova ett sån't;). Den där Eucerin kroppslotion ska jag nog oxå testa, du har säkert läst mitt inlägg där jag visar en bild på ett av mina skavsår (som tur är, är skavsårett inte lika stort).

Med korsetten går det bra, äntligen passar den!:). Jag ska ha den 23h/dygn, men när jag har träning så har jag av den längre.

Nej, jag går inte hos någon sjukgymnast. Men jag gjorde det förut (typ en gång/tre månader?), men jag har fortfarande en sjukgymnast men det var längesen som jag träffade henne.

Jag har läst din skolioskategori för längesen, men ska läsa den nu:).

Hur går det med din korsett?

Hoppas att allt är bra!:)

KRAM

2011-06-06 @ 21:14:15
URL: http://emmysskolios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0