I Gällivare

Tjenixen!♥

Är uppe i gällivare nu.
Resan hit igår gick väldigt fort,kanske för att vi såg på film-Inglorious Bastards.
Rå men bra!
Tåget gick från Luleå 17.12 och vi var framme ca.19.30.Lite hungriga så vi beställde hämtpizza.
Hann inte med så mkt mer,men idag har jag varit ute och åkt skidor med GSK på Dundret.Det var bara -2grader men det blåste så in i h-vete!!
Önskar att jag hade haft kameran med mig då hade ni fått se ett underbart vackert norrsken.Så eftersom jag inte fotat något så bjussar jag på denna bild från google ;)

 

Jaja,nu ska jag mysa i sängen å' se på en film vi hyrt SPLICE.
Vi höres imorgon,förhoppningsvis lite bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0