Tävla med Youtopia






Vinster:
1a PRIS - Du vinner valfri vara plus en överraskning!
2a PRIS - Du får välja en valfri accessoar från vår webshop.
3e PRIS - Ett helt unikt armband från Korea som inte finns att köpa på vår hemsida.


Hittade en sida med störtsköna kläder,och det bästa av allt så hade dom nu under mars månad en tävling där man kan vinna sitt favvoplagg!
Hm...
Efter många om å' men,lite hit å' dit så blev jag lite smått förälskad i en topp med stort svart hjärta på!

Nu kanske en del tänker att den kan jag ju inte ha!Inte med korsetten iallafall...
Nä,så sant.
Men till sommaren kommer jag ju inte att ha korsetten på mig jämt.kan jag passa på å' visa lite hud,hihi.
Så gillar ni Kawaii och asian style kolla in Youtopia.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0