vädret inför resan

        

Så här kommer troligen vädret se ut när vi är i Alanya,Turkiet.
Ganska bra enligt mig! ;D
Det är ju inte skönt om det är för varmt,så det här är lagomt.
Ska börja packa lite nu och sedan åker jag & mamma in till stan.Ska försöka hinna ta en bild på bikinin och sätta in den på bloggen,men jag har ju så mycket läxor som jag vill göra bort först innan vi reser.

 
  Delvis skyet Delvis skyet Klarvær Delvis skyet Klarvær Klarvær Lettskyet  Klarvær        
  20°           20°          21°          23°             24°            25°          23°         23°
  0,1 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm
  Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøst Flau vind, 1 m/s fra sør Flau vind, 1 m/s fra vest-sørvest Flau vind, 1 m/s fra nordvest Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøst Stille, 0 m/s Svak vind, 2 m/s fra øst Flau vind, 1 m/s fra sør-sørvest
 Söndag   Måndag    Tisdag     Onsdag    Torsdag    Fredag   Lördag  Söndag

Kommentarer
Postat av: angeliqah

åh, de är underbart i alanya :)

2011-05-14 @ 16:57:46
URL: http://hhejbatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0