Wannabe

A real wannabe Jack Sparrow!
fniss


Tänkte dom här bilderna skulle passa eftersom vi ska på Pirates of the Caribbean.
Jag ,mamma,Elin och Karin var på väg till en fruktmarknad när vi blev "inslängda" på en restaurang-The Black Pearl.Ägaren bjöd oss på drinkar och lite underhållning,trollade å' så...
Hans stora idol var Jack Sparrow och han trodde han var såå lik honom,haha.

Lite småläskig.(Det var 17maj,därav det norska temat.)


Satt å' tittade när han trixade med en slips så det slog knut i luften,sen var det Elins tur att försöka-gick inte så bra...


OMG! Kameran min tjorvar så himla mkt å' ville aldrig "knäppa"!Så han stod där typ hur länge som helst å' höll om mig...Iiiiihhhh!

Iallafall så bjöd dom på skjuts till marknaden,där vi köpte massor med jordgubbar,smask.Sen shoppade vi oss hem till hotellet!


Kommentarer
Postat av: leonanyberg

låter ju superkul :)

2011-05-26 @ 17:57:44
URL: http://leonanyberg.blogg.se/
Postat av: cassandra

tja :) såg attd u med hade träffat han, erkänn han va en så himla härlig människa, fick du läsa i hans gästbok? han e en man jag aldrig kommer glömma!

2011-07-12 @ 01:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0