allt är skit!!!!!!!

Fy fan vad jag är arg just nu.Vet inte vad jag ska göra.Är så himla less på skolan och allt!!Igår satt jag minst tre/fyra timmar med SO inlämningen som skulle vara inne idag.När jag kom hit öppnade jag mitt jävla arbete och så var allt borta!!Tre helvetes sidor helt borta!För mig tar det en timme att skriva fyra meningar eftersom jag är väldigt noga med att formulera mina egna meningar!JAG VILL GRÅTA!!!Vill fan inte vara kvar på skolan,jag vill gå hem.
Jag mår illa och vill kräkas.Orkar knappt hålla emot tårarna.ALLT är skit just nu!!!!!!
Får väl sitta hela fredagen framför datorn och jobba igen då som jag gjorde igår.Hatar mitt liv just nu,det är så jäkla stressigt med allt.Sorry för allt depp och svordomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0