Hiss & Diss

Min hiss går till Vinterstudion som äntligen har haft sin säsongspremiär.
Nedan är det också bilder på en utav mina favorit tävlingar.
När Marcus Hellner fick en guld medalj och Emil en brons i sprinten i Norge!
Min diss går till de människor som inte vill ha snö!
Om man bor i ett land som Sverige så SKA det vara snö.
Om det inte passar er som inte vill kan ni dra någon annanstans.
Jag tycker det är hemskt att människor inte bryr sig om klimatet
och som mest blir glada över att det inte har kommit någon snö än.
FATTA!Det är inte normalt och vi måste göra någonting åt det!!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Frågestund på bloggen, ställ gärna många frågor! :)

2011-11-13 @ 16:04:15
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/
Postat av: J

Jamen liksom det är väl ändå ganska självklart att många som inte åker skidor inte vill ha snö? Det är ju inte direkt vårat fel att vi är födda i Luleå och så, och om man t.ex. spelar fotboll så är det ju bättre desto längre snön håller sig borta. Visst, DU kanske inte vill ha snö, men därför behöver man väl inte dissa dom som inte vill?

2011-11-13 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0